laupäev, 18. märts 2023

KVANTHÜPE ja AJASILMUS.



Miks mulle meeldib ulme ja juba 50 aastat jutti. 

 Ulmefilmides ja raamatutes pole kunagi mingit ulmet ja see kõik on kirjutatud planeedil Maa.

Ma kulgen iga päev oma elus mingeid kummalisi radu. Teen mingeid kummalisi tegevusi ja enamalt ei saa aru - Miks?  Ok, ma olen ka kirjutanud varem. Meil on elamiseks vaja ainult kolme asja - et meil oleks soe, kõht täis ja me saaks pesta. Kõik. Vaadake kassi või mõnda muud metslooma. 

KÕIK muu on Vaba Aja veetmine.  Mingeid asju me Nagu peaks tegema - tegema lapsi, et sugu säiliks, käima tööl, et sugu säiliks. Aga tegelt ei pea. 

Kui me mingeid muid asju ei teeks, hakkaks meil Tohutult Igav. Nüüd aga tekib üks huvitav dilemma. Miks mõned asjad õnnestuvad ja paljudes värgendustes me oleme pettunud. Ma võiks lõpmatult küsida sadade inimeste käest,  aga ei pea.

 Selleks on ulme ja ka muud filmid, kus kirjutada ja mõelda oskavad inimesed on neid probleeme "kilomeetrite" viisi nt filmilindile pannud. 

Miks inimene armub, abiellub, tiksub abieluaega mitmeidkümneid aastaid ja on siis kas - rahul või mitterahul. Miks inimene tegeleb nn hobidega ehk Otsib Väljundit ja on siis kas - rahul või mitterahul. Mõni ei oskagi endale hobi leida ja teeb töö selleks, et kuidagi elu lõpuni tiksutada. Siis tuleb pension ja oi siis hakkab paljudel kiire (või ei hakka kah).

 Seda juttu võiks veeretada pikalt nagu enamus esoteerikuid ja filosoofe teevad. Ma panen siia alla ühe viite kuulsale India filosoofile. 


JIDDU KRISHNAMURTI (aigarsade.com)


Esoteeriliselt on siin KÕIK kirjas. Kes loeb ja tahab teha,  see leiab siit kogu Tarkuse.  

Palju huvitavam küsimus ehk teadmine on see, et - Kuidas see töötab. 

Selleks on Teadlased. Ulme on tegelikult teadus ja need, kes selliseid lugusid kirjutavad on teadlikud inimesed. 

Nii ja nüüd asjast. Mul on tänasest päevast alates kaks filmi, mille pealt on hea seletada. Üks neist on - Lõputa Küünalapäev. 


Kultuuriportaal soovitab: komöödiaklassika "Lõputu küünlapäev" ETV-s | Kultuuriportaal soovitab | ERR

Ja teine KvantHüpe. 

Quantum Leap (TV Series 2022– ) - IMDb



Seda ma vaatasin vene filmiriiulilt. Seal oli üks hooaeg, 15 seeriat iga 45 minutit. Lühidalt seletades on seal teadlane, kes konstrueeris kvanthüppe masina ja seikleb erinevates kehades ja situatsioonides. Filminäitlejad on üsna tuntud inimesed ja enamus neist on mänginud ka seriaalides Stargate. 

Iga seeria põhisisu on selles, et.  Kõikidel inimestel on "lapsepõlvetraumad". Mõnedel just halvad kogemused lapsepõlvest aga enamustel kogemused - Oma elu MINEVIKUS. Enamus traumadest oli juba neis seeriates olemas. 

NB! Kui sa oled oma eluga hetkel rahul, siis sa pole teinud mitte midagi valesti. 

Tihti aga on igapäeva elus - justkui midagi Puudu.

 Küünlapäeva filmis on peategelasel puudu see, et ta tahaks kena naisterahvast "ära moosida". Ta justkui tahaks, ta justkui armastaks seda naist aga mitte midagi ei tule välja - kõik kordub ja kordub.

 Muideks ka Kvanthüppe filmi on see Küünlapäev sisse kirjutatud, kui kõik hakkas korduma. Ootamatult aga selgus, et - ei kordunud. Iga kordus oli hoopis uus Hüpe. Sümptomid olid samad aga miks protsess siis oli erinev. 

Kuna ma tegelesin siin ka Regresshüpnoosiga, siis jooksid variandid ja teadmised üheks tervikuks. Ongi nii, et meil on need - vanad kogemused ehk minevik. 

NB! Mida sa saad teha minevikus? 

OK, mingi trikiga saab midagi teha aga see on üks võimalustest ja kahjuks selline, kus ma ei saa kontrollida, kas see Töötab või mitte. 

Teine variant on aga raudpolt kindel, et see töötab. 

 Kui me teeme igal hommikul silmad lahti, siis - me hakkame Vaatlema ja looma oma reaalsust. Unes ehk matrixis mateeriat ei ole, valu ei ole ja isegi lennukimootorite mürinat ei kuule kui ikka rampväsinult lennukis magad. 

See Päev, kui silmad lahti teed on KORDUS ehk AJA SILMUS. 

Sa oled samas kohas, samas voodis ja päev tuleb täpselt samasugune ehk täpselt samasuguse vaatlemise tulemusel. 

Teine variant on KvantHüpe. 

Sa võid "hüpata" ükskõik mis kell ja ükskõik mis kohast hoopis teise olukorda. 

Mulle nt meenub, kui ma olen lõiganud endale räigelt sisse ehk teinud mingi haava, siis esimene alateadlik küsimus on tulnud (kuskilt udusest olekust) - miks kurat ma seda tegin?  

Need kirjeldused oleks nii mõttetud "fantaasiad" ja ulme - kui me ei saaks nendega mitte midagi reaalselt oma elus teha. 

Mulle hakkas see meetod nii ullult meeldima, et see teeb minu elu nüüd kordades kergemaks.  

Kui mul hommikul tekib küsimus - mida pekki ma täna teen? Eile jäi see ja teine tegevus pooleli. 

NB! See on KORDUS.  

Ma vist lähen ja teen pool päeva seda, mis mul pooleli jäi ja siis lähen - Kunstinäitusele. Mida pekki ma sinna olen ära kaotanud?  

NB! See on KVANTHÜPE. See on täiesti teine situatsioon ja see - MUUDAB MINU TULEVIKKU. 

Ma saan teha absoluutselt kõike TULEVIKUS.

 Kordustes ma sorgin või sorgitakse minu minevikus. Mida pekki ma pean seal minevikus sorkima - MIDA SEE MUUDAB? (Kõripidi silmuses olemine).   

OK. Filmis ulmekirjanikud väidavad, et räiged ehk suured mineviku muutused ei tekita - reaalsus konflikti aga. Mis sa selle teadmisega peale hakkad, et sa muutsid minevikus midagi ära. Nämmutasid oma lapsepõlvetrauma läbi. Võimalik, kuid see tundub üsna keerulise energeetilise tegevusena. 

Ok, kui sul on igav (nagu mul vahest) siis saad hüpnoosiga trallata kus iganes minevikus. 

NB! Kordan kokkuvõtteks skeemi uuesti üle. 

Keegi tuleb sinu juurde ja räägib - mida sa tegid või oled korda saatnud. See on minevik ja KORDUS. Sa kuulad selle tegelase ära ja kehitad õlgu - LÄINUD, lännu mis lännu, mis mul sellest. 

Kui sa teed mingit Tähtsat Vaba Aja Veetmist, nt mina remondin mõnda mootorit, siis see on - KORDUS ja ma meenutan minevikust, mis ma olen teinud, et teha seekord paremini. 

Ja see tegevus, mida ma tegema hakkan, siis juba ei ole kordus - see on HÜPE. 

Mõte - Raisk ma tegin jälle valesti ja see on jälle KORDUS. 

Sellise skeemiga tegutsemine on alguses üsna "treenimist nõudev" tegevus. Hiljem muutub see automaatseks. 

Nagu meist keegi poleks kuulnud mõttetera. 

"Ei ole mõtet muretseda kui sa ei saa midagi muuta ja ....   jne jne."  Teate isegi. 

Vot ja nüüd on veel üks variant, see kõige keerulisem. 

Kuidas võib Ajasilmus olla järjestuv ehk järjest arenev  Hüpe.  Laske fantaasial lennata. Miks seda teksti ehk jauramist vaja on? Aga selleks, et .    

“Elada tuleb nii, et hiljem poleks piinavalt valus sihitult elatud aastate pärast.”. 

Ma napsasin ühelt lehelt teksti. Kui eelnev tekst jäi veidi keeruliseks ehk liiga lihtne seletus, siis ka siin on mitmel korral täpselt sama kirjeldus. 

1. Suur seadus
•Mida külvad, seda lõikad — tuntud kui põhjuse ja tagajärje seadus.
•Mida iganes sa endast välja lased, see pöördub su juurde tagasi.
•Kui me ihaldad õnne, rahu, armastust ja sõprust, siis pead olema õnnelik, rahumeelne ja armastav.
2. Loomise seadus
•Elu lihtsalt ei juhtu, selles on vaja ise osaleda.
•Me oleme kõik üks universum, nii seest kui väljast.
•Meid ümbritsev annab vihjeid meie sisemise seisundi kohta.
•Ümbritse end sellega, mida sa praegusel hetkel enda ümber vajad ja soovid. Jää iseendaks.
3. Tagasihoidlikkuse seadus
•Et midagi muuta, pead enne seda aktsepteerima.
•Kui näeme kelleski oma vaenlast või kohtame iseloomujoont, mille leiame olevat negatiivne, ei ole me keskendunud olemasolu kõrgemale tasemele.
4. Kasvamise seadus
•Kuhu iganes sa lähed, seal sa oled.
•Et vaimselt kasvada, tuleb iseennast muuta.
•Ainus, mis meile antakse, oleme me ise. Ainult selle üle omad sa kontrolli.
•Su elu saab muutuda vaid siis, kui sa end oma südames muudad.
5. Vastutuse seadus
•Kui su elus on midagi valesti, siis otsi viga iseendast.
•Me peegeldame seda, mis meid ümbritseb; see, mis meid ümbritseb, peegeldab meid endid.
•Me peame võtma vastutuse selle eest, mis on meie elus.
6. Ühenduse seadus
•Ka pisiasjad mõjutavad Universumi käekäiku.
•Iga samm viib järgmise sammuni. Ja nii edasi.
•Keegi peab astuma esimese sammu.
•Suurema tähtsusega pole esimene ega ka viimane samm. Ülesande täitmiseks on vaja mõlemat.
•Minevik, olevik ja tulevik on omavahel seotud
7. Tähelepanu seadus
•Samal ajal ei saa mõelda kahele asjale korraga.
•Kui keskenduda vaimsetele väärtustele, on võimatu tunda midagi nii madalat nagu ahnust või viha.
8. Andmise ja külalislahkuse seadus
•Kui usud, et miski on tõde, siis millalgi elus palutakse sul seda ka demonstreerida.
•Nii näitad, et see mida väidad õppinud olevat, on tegelikult ka üks su oskustest.
9. Kohaloleku seadus
•Sa ei saa olevikku nautida, kui vaatad kogu aeg minevikku.
•Vanad mõttemallid, käitumisviisid ja unistused takistavad meid uusi genereerimast.
10. Muutuste seadus
•Ajalugu kordub, kuni me pole oma vigadest õppinud ja muutusi ellu viinud.
11. Kannatlikkuse ja tasu seadus
•Igasugune tasu nõuab tööd.
•Püsiv tasu nõuab kannatlikku ja järjekindlat pühendumist.
•Tõeline rõõm saabub siis, kui teeme seda, mida me peame tegema. Tasu saabub omal ajal.

12. Olulisuse ja inspiratsiooni seadus
•Sa saad tagasi kõik, mis oled endast andnud.
•Asja tõeline väärtus on energia otsene tulemus ja kavatsused, mis on sellesse pandud.
•Iga isiklik panus on ka panus suuremasse tervikusse.
•Viletsal ja loiul panusel ei ole mõju tervikule.
•Armastusega tehtud panused loovad elu ja inspireerivad terviku sündi.

NB! Ehksiis selle loo iva on 10. ehk Muutuste seadus. Inimesest oleneb - kui pikaks protsessiks ta erinevaid õppimisi venitab.

1 kommentaar:

  1. Hea arutluskäik ja kõik õige. Ühe täpsustuse tahaks teha oma kogemuste baasilt seoses unenägudega. Väitsid, et valu unenäos ei ole ja see on ühtepidi tõsi. Lähed hambavaluga magama ja uneajal seda ei tunne, aga mina olen tundnud une ajal sellist valu, mida mul päriselt pole olemas olnud. Keegi tekitas mulle unes sellise valu ja piina, et kui hiljem ärkasin, oli tohutu kergendus. Kuid sellised unenäod on väga harvad.

    VastaKustuta