teisipäev, 28. veebruar 2023

VÄLJUND

 



VÄLJUND. 

Ühe nädala jooksul küsiti minult  kaks korda küsimust - Miks?  

Ma tahan/tahaks teha ühte loengumoodi asja ja üks hea tuttav küsis - miks sa tahad seda teha. Ma vastasin, et - Ma ei tea?? Tegin rõdul ühe tubaka ja vastasin - nüüd ma saan vastata. 

Väljundit ei ole!  

Siis küsis üks lähedane inimene  täpselt sama moodi aga mul polnud sellel ajal see meeles. Ma mõtlesin selle peale, kuid ta jutus oli üks küsimus, et - kas sul on oma huvi mängus? 

Nüüd saan jälle vastata. Ilmselt ongi aga kellel ei oleks? Mis huvi mul on?  Mul on mitu hobi, millega ma täidan oma päevi - iga päev. Ja üks neist hobidest, on mulle kordades tähtsam kui autosport. 

Kui mu tütar käib ülikoolis õppimas "laste koolitamist", siis kui kuulas arvutist oma loengut, tegi märkmeid ja seal ma nägin ühte sõna - Automatismid. Siis ma arutasin temaga teemat, mis seostub inimeseks ja lapseks olemisega. Peamiselt koosneb meie elu kolmest tegurist (neid on muidugi  hullupööra rohkem). 

Need on:

1. Lapsepõlve "traumad", nii head kui halvad.

2. Automatismid ehk alates lasteaiast kuni surmani äraõpitud tegevused, mida tehes ei pea isegi mõtlema. 

3. X - faktor. Ehk inimesega kaasa tulnud anded, eripärad ja unikaalsus. 

Novot ja selle seletuse järgi on minu autosport - Automatism ehk korduvad tegevused (35 aastat mõningate vahedaga küll), mis on seotud minu X faktoriga ehk mehaanikuks olemisega.  Sõitja olen ma kehva, sest ma ei naudi kiirusi, selleks ka omal ajal veoautokross sobis mulle ülihästi. Lapsepõlvetrauma on see mõnes mõttes kah, sest minu ema ei lubanud onul minuga tegeleda, sest ta kartis hullult, kuna mu vend suri varakult. Nii ma nüüd lapin oma puudujääke. 

See, et need kordused jätkuvad polegi enam niivõrd minu "süü". Aga kui ma hakkan midagi tegema, mis on põnev ja väga keeruline, siis ma "põlen heleda leegiga".  Niikaua kui hakkab "igav". Siis võtan järgmise teema. Sama kehtis ka esoteerika, ajaloo ja tervisega. 

Üks asi jääb aga mulle igaveseks, see on lugemine ja ulme. Seal kordused ei muutu igavaks, niikaua kui tuleb uut infot peale.  

Minul otseselt lapsepõlve traumasid ei ole, sest mina tegin kogu aeg oma elu seikluseks ja neid oli palju. 

 Kuna mul käivad kaks tegevust paralleelselt iga päev, siis kummalisel kombel need "töötavad" täpselt sama skeemi alusel. Huvitav küll miks?? 

Kui ma vaatan filme, käin teatris (kus on sisuga tükid) või kuulan inimeste jutte (kas siis Asjalikke või ka Suusoojaks jutte), siis KOGU aeg on sama Stsenaarium. 

 Mingi perioodini elu või "sport" toimib aga siis kui on vaja "jõuda mingi sihini" hakkab Hala peale. Mul pole seda, teist või kolmandat. No esimesel kohal on ikka (teate isegi mis) - raha. Raha pole. Kuidas???? Käsi pole otsas või? Nuppu või algatust pole? Ja nii ongi. Alguse saab kogu see hala aga kust kohast?  Automatismist. 

Kes on süüdi KOGU maailma jamades?  

Vaadake, kui kellegi arvamus ei lähe esimese hooga kokku sinu omaga siis ....   Viga ei pruugi olla selles Teises!!!! 

Kõikide jamade korraldaja siin maailmas on EMA.  Emad   - Ei ole SÜÜDI selles, et nad on nende jamade korraldajad. Süüdi on Süsteem-Matriks-Jumal jne jne,  heal tegelasel on ikka palju nimesid.  

Ainsad inimesed, kes saaksid - Maailmas Ära Lõpetada KÕIK sõjad - ON emad. 

Kui emad ei ajaks lastele kogu lapsepõlve jooksul seda jaburdust, mida nad ise on pidanud kogema või õppima (loe programmeerima) ja - Nad Teaks, kuidas maailm tegelikult loodud on, siis kaoksid koolid ja ülikoolid ära pauguga. Nüüd aga ei tea tavainimene loogikast, haridusest, psühholoogiast, anatoomiast jne jne mitte midagi. 

Lapsi õpetavad mitte Emad, vaid hoopis kellegi teise lapse ema ja selle sama õpetaja lapsi kasvatavad hoopis teised lasteaiatöötajad või kooliõpetajad. 

Õpetaja õpetab Võõraid lapsi. Kuidas see võimalik saab olla?

 Ja kui ma nüüd olen mõnda aega neid süsteeme uurinud, siis tuleb välja et - KOGU teave on olemas. See on olemas raamatutes ja ülikoolide õpetustes. Briljantsed kirjeldused, terminid paigas ja kui püüda Mõista, siis ka täiesti loogilised. 

KUS ON KALA? 

Miks ma kogu aeg võrdlen inimest ja tehnikat? Mis neil siis vahet on? Mitte midagi. 

Tehnikateadustes on kõik terminid paigas, kontrollitud ja tõestatud, sest masin muud moodi ei tööta. 

Võtame Arvuti. Seal on Kest ehk süsteem, riistvara. Siis pannakse sinna sisse Programm ehk Sisend (hiljem hakkab kasutaja sinna sisendeid juurde lisama ehk Küsimusi) ja Väljund. Pilt, heli, arvutustehe, liikumine, saadav emotsioon jne jne. 

Miks inimene üleüldse elab ja toimetab? Ehk igipõline küsimus - Mis on EluMõte. 

Miks me "muretseme" omale lapsed? Kui sa elaks Ainult iseendale, sul oleks kordades rohkem raha, aega, tegevusi jne. 

Kes mõtles välja selle, et - inimene peab elu jooksul koguma tarkust, kogemusi ja elamusi? Paljud väidavad, et selleks on Jumal. See üüratult hõre, kehatu "tüüp", kes ise ei suuda liigutada Rasket-Tihedat mateeriat ja selleks ta lõigi sellise süsteemi (väidetavalt kuue päevaga).  

Me mängime mänge ja need Rollid on huvitavad. 

Väljundiga on aga alati üks ja sama teema. Jälle üks tuttav küsis - miks inimene tahab veikese harjutamise-hobitamise järgi kohe võistlema minna??? Mis need on siis, need maratonid, laulupeod, tantsuvõistlused, kuni "koerte näitusteni" välja ehk - Naabrist Parem. 

VÄLJUND-Väljund-väljund, igaühelt tema võimete järgi!!! 

Inimlik, täiesti inimlik. Isegi Padu Esoteerikud ja filosoofid püüavad seletada, et - rahu ja armastuse leiad sa Enda Seest. Nad räägivad tõtt aga mitte täit (tsitaat "Pisuhännast"). 

Selleks, et endaga rahul olla ei pea sa seda otsima enda seest. Selleks tuleb "kogu mehaanikast" aru saada. Kõik peab toimima - riistvara, sisend ja väljund. 

Ma sain sellele tõestuse jällegi mootori näitel. Eriliselt kapriissed on väikesed kahetaktilised mootorid nt vene võrr 50 cm3.  Seal ei saa midagi Sisse Pritsida (bensiini) ega Välja Kiskuda (sumpa peab olema).  Seal peab olema KÕIK balansis (esoteeriline termin on - harmoonia).  OK. Mootorite maailma väljund on Üks põnev teema aga väljundi Teine põnev teema on ju ka - Inimeseks olemine. 

NB! Minu see teine teema on Ulme, mis ei ole ulme, sest ma pole siin Maailmas näinud mitte ühtegi ULMELIST asja. No pole, tee või tina. 

Ainus "ulmeline teema" on Teised-Eelmised-Tulevad elud ja Paralleelelud. Ehk kus me "elame" kui me magame või oleme koomas. Aga sellest ma rohkem ei kirjuta. Sellest kirjutanud juba palju. 

Väljund? Mis on siis väljund? 

ISE õppida ja kogeda. Kõike seda kontrollida ja tõestada. See VäljaElada ja EdasiAnda. Kõik need on väljundid, vahet ju pole.  Miks inimene ära sureb???? Teate seda vääääää!!!!!

  Inimene sureb ära siis kui tal pole enam tahtmist midagi kogeda ja tal puudub eluliselt vajalikud väljundid.  Veike konks siin vist on. Eluliselt vajalikud sisendid ja väljundid tal veel on olema (niikaua kui vetsus käib) aga puudu on siis "mingi muu" energia.  

"See kuradi surm juba kah ei tule". 

Muideks tavaliselt on isegi sellise "soovi" sõnastus nii peapeale pööratud, et - vat ei tulegi. 

Sellel aastal juhtus üks "kummaline" asi. Ma hakkasin "vaikselt" oma UusaastaLubadusi täitma. Üks neist on Riistvara korrashoid. Mulle on lapsepõlvest saati meeldinud üks Füüsiline tegevus - ujumine. Mulle meeldib ujuda vee all ehk nn snorgeldamine, sest seal on midagi näha, mida me tavaliselt ei näe. Ja teiseks meeldib pikalt ujuda. Nüüd ma võtsin "jalad perse alt välja" ja käingi. Seitsme korraga jõudsin kilomeetrini. Mitmeid kordi varem, suveti harjutades, olen jõudnud ka jutti kahe kilomeetrini. Teate ühest kultusfilmist - selle koha peale, kus peaks lihas olema, seal on teisel päeval "miskit kummalist" tunda. Lapsepõlves oli mul veel üks lemmik tegevus. Talvel suuskadega mäest alla lasta. Oi neid puukaid sai lõhutud ja plekiga kokku naelutatud. Näis kas tuleb veel aeg kus ....   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar