pühapäev, 3. november 2019

RAAMATURIIUL.


Vastutulles sõprades soovile ehk siis Ennu soovile, kirjutan ma Karmalugu edasi, vastavalt Tsirnaloogikale. 
Selleks et midagi arutada tuleb ikkagi algul paika panna mõned algterminid. Paljudele meeldib arutada kõikesuguseid maailmaasju - üsna sumbuurselt. Natuke siit ja natuke sealt, vastavalt igaühe maailmamõistmisele.  
Ma jagaks esiteks inimesi mitmesse kategooriasse, näiteks kolmeks. 
Religiooni inimesed, 
Reaalsed inimesed ja 
Teaduslikumad tegelased. 
Kõik need kolm jagaks veel omakorda, Päris Inimesed ja Tavalised inimesed. 
Vaadates maailmas ringi ja rääkides paljudega olen ma arusaanud, et on Elus Inimesed ehk Päris Inimesed ja siis Mingisugused "teistmoodi" Inimesed. 
Kuna ma ei tea siiamaani - Kus Ma Elan, mis koht see on ja kuidas see töötab, siis alustaks neist viimastest. Ma tunnen juba mingi paarkümmend aastat ühte vene treialit. Ta treib terve oma elu ühes soojakus, mis vene ajal oli tavalistelt tänavamüügiputka. Seal sees on treipink, freespink, bullejan ja hulka rauda. See ruum on "sellises konditsioonis", et enamus inimesi taganeks juba uksepealt suure kiirusega aga rauatöö ongi reeglina must ja ruumid jubedad. Vot selline inimene ongi selline kummaline tegelane, kes teeb ja elab oma elu nii ära, et mul on kahtlane tunne - Kas see tegelane ka reaalselt elab. 
Meie nimetame neid kuidagi, sest muud terminit pole leidnud - Biorobotiks. Mingi algprogrammiga Iseõppiv ja Tasakesti Arenev Tavaline Inimene. Sellise tüübi ja teiste,  Tavaliste inimeste tüüpe, kohtame me ka enamasti enda juures. Kellel kuipalju siis domineerib.  
Päris Inimene on midagi Muud ja sellest võibolla päris lõpus. 
Religiooni inimesed on Tavalistest inimestest "Ärapööranud" ühele poole, ütleme näiteks, et Vasakule. 
Teaduse Inimesed on tavalistest ärapööranud nt paremale ja ütleme, et need ongi kahe otsa äärmused. 
Religiooni inimeste all on erinevusi väga palju. Põhireligioonid, kus on üks kindel õpetus ja usutakse mingit Kõrgemat Jõudu. Midagi peab neis õpetustes olema tõepärasemat, sest need tegelevad Nähtamatu Maailmaga. Nähtamatu Maailm on absoluutselt olemas. 
Ja teine "religioon" on Esoteerika. Kuigi usklikud ja esoteerikud teineteisega väga hästi läbi ei saa, siis imelikult kombel langeb enamus arvamusi, õpetusi ja tegevusi isegi kokku. Ma toon siis kohe ühe oma töötluse. 
Religioon pole Teadmine, vaid Usk. Nad ise ka tunnistavad, et see nii on. Tõde on üldse väga raske välja selgitada. Tõenäone - aga mitte Tõde, mida teada ei saa aga tahaks, see on - Usk. Tavalised Inimesed on Kõik Usklikud - reeglina KergeUsklikud. 
Biorobotitega ma rohkem siin ei tegele, sest tundub, et neil on mingi "tegevusprogramm" ja kes nad on, mida teevad või usuvad ja Kuhu pärast edasi lähevad, ilmselt teada ei saagi. 
Päris Inimesed on aga need, kes vaatavad maailma ja Küsivad Küsimusi. Mait Maltise laulu panen pärast FB kommentaaridesse - "Miks on nii ... Väikene mees ju jõuab küsidagi rohkemgi  veel....  Teaduspõhised inimesed on enamasti Biorobotid, sest muud võimalust pole, kui inimene on Kõikide Võimaluste Maal, kus tal on teaduslikud raamatukogud, teaduspark ja mõtlemisvõime ja - Nad Ajavad Niiii Lolli Juttu.  
Kõik maailmaasjad ei ole Teadus (teadmine), vaid Loodusprotsesside Uurimine ning selleks ei ole vaja Programmeeritud Kooli Diplomit. 
Kõikide teaduste põhiuurimise Võti on - Kas see on Looduses olemas, kas seda saab kasutada ja kas saab Isiklike katsetustega tõestada. Kõik muu, mida meile püütakse Kergeusklikult pähemäärida nimetatakse - Analüütiliseks. 
Ajalugu on kõikides asjades, kuna see on Ajast tulnud ja Kuidagi siia Talletatud. Kuidas saab nii olla, et teadlased räägivad midagi ja siis hakkavad mingid insenerid, loomaarstid, tollitöötajad, miititsauurijad või tankistid ajalugu uurima Loogikaga ja See Ei Klapi teadlaste jutuga. Ei vanad tehnoloogiad,  matemaatika, füüsika, keemia, poliitika, arstiteadus ega isegi Kosmos. Teadlaste hulgas on olnud palju Päris Inimesi, kes on leiutanud ja selgitanud Palju Loogilisemalt, Paremini ja Kasulikumalt inimestele, kuid need on reeglina kõik ära peidetud. 
Selle loo eesmärk ja ka enamus minu uurimusi pole seletada Kuidas Mingid Asjad On, vaid ma saan oma uurimiste põhjal väita, et - Peaaegu Mittemiski, mida me siiani teame, ei ole üldse nii. Ainus mida me saame teha on, tõestada et mingi asi Pole Nii. Ja siis vahest selgub isegi Kuidas need On. 
Raamaturiiul on üks kujutluspilt, mida olen varemalt ka kasutanud. Kõik meie teadmised, oskused ja isegi tervis on - Umbes Meetri kaugusel meist. Siruta käsi välja ja võta raamaturiiulist raamatuid, loe "raskeusklikult" ja vaata mis pildi kokku saad. Selline üks kirjeldustes oli mul ka varemalt. 
Nüüd ma täiendan seda veidikene. Kui ajalugu uuritakse "vanade ürikute" abil. Kui religiooniinimesed usuvad Vana Raamatu baasil. Kui teadlased usuvad ja uurivad asju jällegi eelnevalt kirjapandud raamatute abil, siis. Kuidas me saame teada, et need raamatud, mis varem on kirjutatud - On Reaalsed. 
No öelge mulle, kuidas saab olla Klaasikaline Ajalugu ja näiteks Kreeka ringreis olla ajaloolise taustaga kui - Seal räägitakse Müütidest ja Mütoloogiast. Teate, nad räägivad tõsimeeli sellest. Toon ka siia näite kuidas Kreekas giid rääkis viis päeva mida Zeus tegi oma viienda naise ja seitsmenda lapsega. Kuidas Apollo oli suveti käinud Hüperboreal!!!!??? 
Ma küsisin giidilt, et kust ta selle Hüperborea võttis. Väitis, et mingist raamatust. Ja küsimusele, et Kuda see Apollo suveti sinna Põhjapoolusele sai, vastas giid. Ei tea, Jumalate värk. 
Halleluuja või Jommaijoo, nagu mulle ikka meeldib sellise jama peale öelda. 
Ma ei tea Kus me elame. Aga ma tean, et me ei ela Ümmarguse palli peal ega ka Lameda Koogi peal. Ma ei tea - kas Kosmost on olemas. Kuid ma kuulsin Kolmandast Allikast ehk siis kohtasin inimest, kes väitis, et ta on kohtunud kosmonaudiga ja küsides - Milline näeb välja maakera, siis kosmonaut ütles selle peale - ta pole seda näinud, sest aparaadis on nii väikesed aknad, suunatud Maa peale ja sealt pole võimalik näha - Kus me elame. 
Tõestada mina ei saa, sest ma peaks sellisel juhul saama mingi apastraadi, millega tõusta läbi Selle Kupli ja tegema Ise kasvõi ühe reaalse foto. Siiani pole mina näinud ühtegi reaalset fotot. 
Vot nüüd jälle raamatutest selle sama Ulme baasil. Kui see paganamase kosmos oleks olemas ja näiteks tuhande aasta pärast, kui inimesed käiks erinevatel planeetidel nagu praegu Koplitrammiga, siis Väikene Mees, kes võtab raamaturiiulist Isaac Asimovi raamatu ja küsib isa käest, et - Kas juba tuhat aastat tagasi inimesed lendasid Tantorile!!!!!!  Katsu talle siis seletada midagi Mütoloogiast ja Jumalate Värgist. 
Täpselt sama teema on Kõikide raamatutega ja TEADMISEST RAAMATUTE BAASIL.  Kust me teame, kas inimesed vanasti Ürikutes kirjeldasid reaalseid asju või Asimvoeerisid, fantaseerisid kirjanduslikke teoseid. 
Kalevipoeg, Piibel või Voynichi käsikiri???  
Kui nüüd võtta kõikidest raamatutest kokku fantaseeritud terminid  a´la  Karma ja hakata pimesilmi neisse uskuma. 
Okey, ma olen ka Esoteerikat nuusutanud ja tean, et on olemas Nähtamatu Maailm, millele pole TõsiTõesetTeaduslikku seletust aga see Nähtamatu toimetab tõeliselt.  AGA. 
Mina ei suuda uskuda,  ega ka tõestada, et - Neid termineid ei tasu kuulata ja tõeks võtta Jäiselt. Need ei pruugi olla nii nagu me oleme kuulnud või teised rääkinud. Nagu ka Karma. 
No kust pekkist ma peaks uskuma, et - Kellegi sitad teod Peavad edasi"päranduma" seitsesada põlve. Isegi kui see nii oleks, no mille pärast ma peaks ennast Programmeerima (platseebotama) seda uskuma. 
Vaatleja Loob Vaadeldava. Ja nii loodki. 
Kui selle Karmaga pole reaalses elus midagi peale hakata, siis milleks sellega jaurata. 
Kui võtta Uus vaatenurk, et kõik Tegevused siin elus on Õppimise protsess, see ei tekita mingit Karmat, vaid Lollus annab tagasilaksu või vahest isegi ei anna, siis elame rahus, areneme ja õpime. Kui võtta aga Paradiisi teema, kus pole Mitte Midagi Halba. Jälle mingi jama majas. Täielik Vegeteerimine. Ajad viinamarja suust sisse ja kuula Lautomängu. Ja niimoodi sada aastat jutti. Aga praegu on Võitlused, Võistlused, Pilvede All, Uskude udrumudru ja isegi Bondi filmid. Pulli kui palju. Mis terviseprobleemid, vaktsineerimised, vähid, mis metsade raiumised ja lollraudteed, seda kõike pole olemas. On Õppimise Protsess. Kui ei tea kuidas toituda, siis Sure Maha. Kliimasoojenemine, Halleluuja, Kust Pekkist. Mulle meeldiks kui see soojeneks veel vähemalt 10 kraadi, ja et Keegi Kuramus keeraks selle Maakera uuesti Püsti, et oleks ühtlaselt soe, nigut kasvumajas. Kahju muidugi, siis ei saaks jää peal piikidega sussi siritada ja võidu sõita aga pole hullu, suvel ongi soojem.  
Päris Teadlased on sellised, kes püüavad kogu seda jama eirates leida midagigi, mis oleks tõesem. Kui neid kuulan, siis on mõnus tunne kui midagi seletatakse ära ülima loogikaga, niiet isegi vastuajada on raske, kuigi tahaks, sest aju on nii kinniblokitud. Õnneks ma juba lapsest saati "ulmekas", mulle mida uskumatum ulmekas, seda lõbusam uurimine ja Miksitamine. 
Mina ei tea. Kas inimesed lugesid minu kirjutist või lõin ma siia Miskit, kuid äkitsi on seda Karmatamist mitmelgi pool mujal. Mõned on isegi lasknud programmist lahti. Mis tast karmatada, kui selline vaevlemine "oma eelnevate põlvedega" ei anna reaalses elus miskit positiivsust juurde. Tuletan meelde põhiteesi. 
KOGU INFO MIS MEILE TULEB - ON MEIE TÄHELEPANU KINNIPÜÜDMISEKS JA MEIE VIIMISEKS OHVRI SEISUNDISSE.  
Kasvõi vägaväikeseks ajaks või ka meeldivate tegevustega. Ega neist lahti ei saagi, aga kui teada ja tähelepanna, siis saame igasuguseid Karmalaadseid energiaid imevaid programme vältida-vähendada. Vähendada aega seal olemiseks ja energia ära andmiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar