kolmapäev, 5. juuni 2024

SIDEMED


Kuigi ma uurin kõike valdkondi, siis ikkagi peavad need olema ka kuidagi eluliselt vajalikud.

 Alustuseks siit otsast. Kujutage ette tahvli peale joonistatud:  kaks kastikest, üks on tõde ja teine vale, nende vahel on kriipsujuku.  Nüüd nt vasakul pool kastikesest Vale,  on allapoole kaks noolt: vale 1 ja vale 2 ning ka nende kastikeste vahel on kriipsujuku.  Ehksiis üleval olev kriipsukas on nt Eliittegelane, illukas või kes iganes, kes tiba teab, mis õigem võiks olla ja kuidas vale välja näeb. Alumine kriipsukas on Inimene ja see valib enamasti halva ja veel halvema vahel. 


Selline oli ühe loengupidaja skeem. Ma veidi täiendan seda. 

Paremal pool ehk Tõe juurest läheb ka alla kaks noolt ja seal vahel on kah kriipsukas. Nende kastikeste nimed on Leitav tõde ja Saladus. Vot seal vahel olev kriipsukas on Alternatiiv-uurija. 

Leitavat tõde on tohutus kogustes infona, muuseumid, raamatukogud jne. 

Ära peidetud  ja raskesti leitav tõde on - saladus, mis ei pruugigi välja tulla. 

Eliit on kokkuleppeline termin neist inimestest, kes on teatud valdkonnas rohkem informeeritud: teadlased, poliitikud, pankurid, eliitsõjaväelased ja ka isegi eliit-esoteerikud. 


Ajaloolaste hulgas ja ka teiste teadlaste hulgas tõelist eliiti eriti pole, sest need Tõelised on suhteliselt sõnaahtrad - alternatiivid, unikaalid või geeniused. 

Tõeline tegelane peab olema universaal, ehk uurima erinevaid teooriaid, tõestusi ja saladusi. 

Kõik see kirjeldus kehtib füüsilise maailma sidemate kohta. 

Kuid mingi nipiga tajub iga inimene, et peale füüsilise tajumise on ka Mingi Teine tajumine-tunnetamine. 

Mina ei lepi kunagi mingite poolikute tõestustega ja üks hea variant on tegeleda Saladuste uurimisega. Ja neid saladusi on, kõik kohad on täis, otsi üles ja pane ritta. Alternatiiv-ajalugu on ainult saladuste otsimine.  

Elus on aga üüratult vajalik teada saada - miks ja mis terminitega elu ise toimetab. 

NB! Ütlen igaks juhuks ühe põhitõe. Kui sa seda teksti loed ja ütled, et - ma olen seda juba kuulnud, siis nii see ei ole. Sa said "kuskilt" murdosa sekundit varem selle info juba kätte. Sest ka mul endal on kogu aeg neid kogemusi, et kui keegi küsib, mul pole vastust. Niipea kui teine seletab, ma juba tean, et - ma olen seda kuulnud. 

Vasta mu küsimustele: mis on Õnn, mis on Armastus, mis on Raha, mis on Tervis jne?? 

 Miskipärast ei näe keegi - mis "värvi" need on? 

 Me loeme iga päev meediast kuidas keegi lahutab abielu, keegi sureb haiguse kätte, keegi teeb õnnetusest enesetapu või satub õnnetusse, raha kadumine "eetrist" on  praegusel  ajal aga põhiteema.

 Nende nähtuste ilmnemine ja füüsiliseks saamine Ei Ole juhuslik ja inimesest sõltumatu - õnnetus.

 Tükk aega võttis aega kui ma sain mingi tõesema kirjelduse, millele ma ise ei suuda vastu vaielda. Tasemeid on ilmselt tohutu palju rohkem aga ma võtan - Kolm. 

Kuidagi meenutab see ka Kolmainsust. Selles sõnas on üks oluline sõna. Kui me võtame kolm taset ehk hierarhia ülevalt alla: 1 , 2 ja 3 või Isa, Poeg ja Püha vaim ehk minu skeemiga. 

1. Seisund - "kuskil kõrgel" ehk mingi eriline sagedus. 

2. Tunne - kuskil madalamal sagedusel aga sellisel, mida silmaga ei näe.

3. Emotsioon - siin samas füüsilises maailmas. 

Mis värvi need siis on? 

 Emotsiooni me näeme oma silmaga ja tajume kehaga, sest  see asub siin - füüsilises maailmas.

 Tunnet ja seisundit me enamasti ei näe.  Tunnet me tajume ja igaüks erinevalt. Tihti on see mingi "värgendus", mis "võbeleb" kuskil südame või ka tšakra piirkonnas.  

Seisund on aga veel erilisem olek. 

Seisud on olek "kohas", kus puudub liikumine. Sa lihtsalt oled selles nn meditatiivses olekus ja mitte midagi ei toimu. 

Tunde tajumiseks ei pea minema seisundisse, vaid füüsilise emotsiooni olekus peaks - looma Sideme. Sideme sellega, mida tahad kogeda. Seega kõik need terminid, millele pole ühest vastust ongi Tunded. 

Ka Raha on tunne, tunne mis on seotud füüsilise maailma paberilipakaga. 

Armastust ei ole Siin, füüsilises maailmas, siin on emotsioonid ehk emotsioonide tehete valem. 

Kui sa tahad saada tunnet, pead mentaalselt minema selle "teise objekti"  tundetasandile ja seal Looma Sideme. 

Hea näide selle kohta on Avatari esimeses filmis kui Avatar sidus oma Patsi lendlohe patsiga ja mõlemil läksid silmad punni, sest ühinevad väljad on nii erinevad ja võimsad.

 Kõik siin füüsiliselt tajutaval tasandil on - elus või siis elusalt tajutavad. Seega kõik tegevused ilmestuvad vaid Sideme loomisel. 

Miks on see nii eriline või vajalik. Ma pole lihtsalt siiani aru saanud, kuidas kogu mu enda Loomine aegajalt annab hiigla positiivseid tulemusi ja aegajalt ei juhtu mitte midagi. 

Kui aga minna ulmeliseks, et meil on lõputa arv paralleelsusi, siis klapib kõik - ma pean looma ise sideme. 

See vajalik "õige sõna" on Ainsus. Seal kõige tipus on Ainsus ja Üks ning allapoole hakkab juurde tulema - Duaalsus, Kolmainsus jne. 

Kas keegi on sulle öelnud, et me ei ela - duaalsuses.

 Me elame vähemalt kolmes - ainsus, duaalsus ja Kaos. 

Igapäeva elu skeem ongi Valik nende kolme ja veel ka teiste vahel ehk pidev arvutamine n+1 terminitega.  

Põhiteemaks on siis Sidemete loomine. Me loome kuidagi sidemed oma sugulastega, teiste inimestega ja kogu universumiga. Hea Elu on äraõpitud sidemete loomine ja nende vahel kulgemine.  Ilmselt vist ka valede sidemete katkestamine.  

Kokkuvõtteks siis.  Kui midagi on väga valesti, siis  möllavad kolm tasandit korraga ja inimene ei tee neil vahet. 

Kes oskab tunnete baasil elada, see oskab kulgeda duaalsuses ehk äärmuste vahel ja näeb põhjuseid.

  Selleks, et - maha rahuneda, tuleks ära õppida olema ainsuslikus seisundis ehk ilma tegevuseta, mõteteta olekus, "Seista", ilma liikumata.  

Kõik need tegevused on õpitavad aga tuleb pikka aega teadlikult harjutada.  

See lugu pole see, millest ma varem olen (samamoodi) kirjutanud. See lugu VÕIB olla sellest, et lähiaastatel võib midagi muutuda. Muutub kindlasti, aga milliseks.  Ma ootan hetkel septembri lõppu ja talve algust. Miks, vastan siis kui need ajad läbi on.  

1 kommentaar: