pühapäev, 10. november 2019

USK

Proovin jälle midagi kokkumiksida erinevatest kogemustest. 
Ajaloo uurimine on läinud sellistesse "kõrgetesse dimensioonidesse", et kõike avalikult kirja panna enam ei õnnestu. Pigem hakkab kiskuma teiste analoogiliste inimeste ligi, kes ei saa kirjeldada teadmisi, mis on tulnud,  tavalistesse juttudesse ja nad on kirjutanud tonnide viisi ulmeraamatuid. Kui ma vaatasin ühte filmikest - Teadvusest või millestki sellisest, siis haakis mulle totaalselt külge üks väide. 
KÕIK MEIE ÜMBER ON ENERGIA. 
Kui hakata igapäevaselt mõtlema ja harjutama selle väitega, et kõik ongi energia, siis võib juhtuda, et hakkadki seda energiat füüsiliselt nägema. 
Mina olen juba väga pikka aega aktsepteerinud, et Kõik on energia. Ja see energia ka liigub - läbi minu. Esialgu veel mõtete ja eluliste tulemustena. Ei, me ei saagi ilmselt kunagi pihta, mis siin maailmas päriselt toimub ja mina saan jälgida vaid isiklikke kogemusi ja eluprotsesse - Elu Kulgemist Ajas ja Ruumis. 
Loo ideeni jõuan lõpu poole aga enne kirjeldan miskitmoodi seda, mida mina näen. 
Olen kirjutanud mitmeid lugusid, kuid ma ise neid üle ei loe, ega ma teagi väga täpselt millest olen mõelnud ja kirjutanud. Sellest ka vahest kordamised. 
Mul on palju lemmikuid filme ja raamatuid, lemmikautoreid. Maailma teadmiste ja kirjelduste palett või siis laud on nii suur, et lõppu justkui ei paistakski. 
Samas ma olen kuulnud kinotööstuse inimeste väidet, et - Maailmas on ainult 33 lugu (imelik nr sealjuures, kordub erinevates valdkondades). Kõik ülejäänud lood on töötlused ja kombineeringud neist lugudest. No näiteks Bond koosneb: armastus, võistlus, võitlus, kaunid kunstid, muusika, esoteeriak, kosmos jne jne. 
Mul on Absoluutselt lemmikuid filme: StarTrek Uus põlvkond (kapten Picard), Stargate ja Raamatukoguhoidjad. Kõik need filmid on muidugi peapeale pööratud aga mis teha, ongi huvitavam. 
Startrek on väga filosoofiline, kuid ka tehniline. Stargate on rohkem tehniline ja Raamatukoguhoidjad ajalooline. 
Nüüd selleks, et kirjeldada mõtet, pean tooma sisse ka Harry Potteri (ja tema meeskonna), mis on hea aga mitte mu absoluutne lemmik. 
Kui ma kirjeldasin, et olen mina ja minu taga kulgeb kolme tüüpi Minu Inimesi ja üks tüüp Mittepäris minu inimesed ehksiis ülejäänud. 
Mulle on tulnud pilt, et - Minu Kõrval kulgevad Minu Inimesed, kellega ma olen Ühes Meeskonnas. 
Naljakalt on neis kolmes filmis (mitte Startrekis) sellise meeskonna suuruseks Neli Inimest. 
1. Vardja ehk Sõdalane, reeglina võitleja tausta või oskustega. 
2. Teadlane, enamasti ajaloolane, väga hea mäluga ja faktipõhine. 
3. Tehnik, loogilise või mõne muu oskusega kujundlike piltide kokkupanija ja tehnilise taibuga "nikerdaja", kelle tegevustega leitakse reaalne tehniline lahendus. 
4. Ja siis mingi kummaline tüüp, kes hoiab koos meeskonna praktilised asjajamised, selline praktiliste asjade korraldaja - universaal. 
Ma pole siiani kohanud Mitte Ühtegi Inimest, kes sarnaneks Minuga, aga mu kõrval on just need, teiste omadustega kaaslased. Ise pean ma ennast tehnilise mehaniku, loogiku ja teaduslike-tehniliste vidinate uurijaks ja kasutajaks. Mälu on mul üüratult lühike, ei mäleta neid asju, mida hetkel vaja pole, kuid kombineerimise ja leiutamise osakaal on üüratu. Ehksiis mina olen Tüüp nr 3 ja mu kõrval on reaalselt kõik need ülejäänud kolm tegelast. "Kuidagi"on mu kõrvale nad tekkinud ja osasid ka ise kokku vedanud. Mul on selle üle hiiglama hea meel. 
Samas mulle meeldib ka suurem seltskond a´la Startreki meeskond, suur kogus sarnaseid inimesi, kellega oleme "ühes laevas". 
Isegi need inimesed, kellega ma olen kunagi kohtunud, me oleme rääkinud, kuid nüüd enam väga tihti, või üldse kokku pole saanud - mina teid pole unustanud. Lihtsalt tegemist on üüratult palju ja selleks ma Pingutangi ja kirjutan, et teile ikkagi infot jagada. Ütlen siinkohal kõigile, kes end ära tundsid ka - Palju Tänu, sellegi eest mis oli. Küll kunagi jälle trehvame. Teen mõne loengu ja siis tulge kohale, räägime jälle. 
Aga nüüd teemast. 
Maailm pole materiaalne. See on pigem virtuaalne - energeetiline. Kõik siis maailmas on energia. Alates aatomist, mis iganes see siis ka ei ole ja lõpetades selle suurega, mida meie silmad enam ei hooma. Ma pole selles väga kindel, et me ei võiks olla näiteks mingi "Suure Olevuse" - Maksa rakud, kuigi ise me peame ennast - Looduse krooniks ja arenguspiraali Ülimaks Saavutuseks (naerapuruks inimeste naiivsust). 
Kuidas Reaalsus Loob, me täpselt ei tea. Kui ma olen uskunud Arvo kirjeldust või siis Robert Lanza raamatut, võisiis teadlaste katsetusi - laine ja kuulikesega, siis OK, ma võin seda ju uskuda. AGA. Kui sellest on kirjutanud üks mu absoluutseid lemmikuid Isaac Asimov, vaid ühe lausega, ühes raamatus (Vaatleja Loob Vaadeldava), siis see pole enam mingi fantaasia ega ulme. Sest kui üks tegelane on nii palju pika elu jooksul õppinud, kirjutanud nii palju ja selliselt, et see enamuses läheb mulle korda ja on arusaadav, siis ...   
Nüüd aga USK, ehksiis üks usu valdkondadest. Sellesse ei puutu absoluutselt Religioosne usk, Kergeusklikus ega ka Uskumused ehk kätteõpitud programmid. 
Vaid Isiklik Uskumine ehk Energia, mida peab panustama enne kui tuleb Kindel Teadmine. Mina oma uurimustes pole siiani veel leidnud ühtegi Kindlat Teadmist. Vanasti püüti naljatada, et kaks asja on maailmas kindlad - Surm ja Maksud. No ei ole needki. Kui kellelgil on miskit teadmist, mis on RaudPoltKindel, siis andke teada, ma hakkan uurima, sest paljut pole enam uurida jäänud - KÕIK, Absoluutselt kõik, mis siin maailmas on, on KuidagiMoodi Vale. 
Vahele ka üks näide minu absoluutsest lemmikust Autospordist. Miks ma pean kuu aega jebbbbaitama mingi masinaga, mille on ehitanud ajuvabad prantslased ja veel ajuvabamd itaallased on teinud sellele mootori - mis mulle absoluutselt ei meeldi. Kuhu on jäänud aastasadade mehaanikute "teadmised", et ehitada kokku normaalne-loogiline asi (ok, kapitalistide vandenõu, et müüa varuosi). Ja siis ma jaman ja jaman ning ühel hetkel, hopsti, ja see töötab. Mitte nii nagu ma tahaks aga ikkagi töötab. Nüüd selleks, et saada seda mida Mina tahan, pean vaevlema ja otsima sellise mootori, mis mulle meeldib ja teeb seda, mida Mina tahan. Vot võtan kätte ja leian, ja panen sinna peale sellise. Religioonis on termin - Pööra ette teine Pale. Jaburdus kuubis, mille seletas ära jälle üks hea inimene. Kui sulle pekstakse Ühe Põse peale, siis loll on see, kes laseb sinna edasi peksta -  SuureUsu dogmadega. Aga. 
Pööra Teine Pale ehk Muuda Vaatenurka. Vaata teisest küljest, ära lase ennast peksta ja - ära Pane sinna oma energiat. 
See sama Usk, omaenese kindel usk ja Tegevus, kindlasti tegevus, sest muud siin maailmas tähtsamat pole. Tee, vannu kui tahad, sülita ja tatista, aga Tee Edasi. 
Vaatled ja - Lainest saabki Osake. Pole mingit esoteerikat, ok, kui tahad seda nimetada nii, vahet pole. 
Mäng on Vituaalne ja rumal on see kes usub, et Märgid näitavad, mida teha mida mitte. 
Energia, see energia, mida ise sisse paned, see ka ilmestub. No on Miski Kõrgem Jõud. Kus või kes, ei saa tõestada aga mängime siis vahest kaasa. Kui ei meeldi ei mängi ka, vean Jõuga läbi. 
Veel üks näide "meditsiinist". Kui palju meile kirjeldatakse, et - Tervislik toitumine on kõige alus. Kõige alus on Usk ehk energia, mille sinna sisse paned. Nägin kunagi filmi 100 aastastest inimestest. Oli mees kes ütles, et ta ei joo, ei mängi kaarte, toitub tervislikut, ei suitseta jne, nojavot, elab 100 aastani. 
Siis oli naine, kes väitis, et on terve elu suitsetanud, iga päev joob paar klaasi veini, pulli teinud ja "litsilöönud" ja näedsa elab kah 100 aastani. Pole vahet siis (või on?) mida sa sööd - Toorest või Suitsuliha, Vahe on, mis energia sinna sisse paned. 
Sellel teemal on mul pikka aega olnud mõistatus. Kui pendeldada mingit toitainet, siis tulemus on etteaimatav. Kõik kasulikud asjad näitab pendel kasulikuna (kuigi vahel on ka üllatusi), siis kuidas on võimalik võtta täiesti mürgiline aine, nt  Vodka (mis tegelikult on täistehniline narkootiline mürkaine - "minu uskumise kohaselt") ja tehes seda käega või pendliga Endale Kasulikuks aineks, näitab ka pendel seda. Kuigi vaid hetk tagasi näitas pendel totaalselt vastupidist tulemust. Inimene, kes tahaks selle peale pista kommentaari - Mida sa tüüp suitsetad, oleks pidand juba ammu selle loo pooleli jätma. 
Nii see Maailm Loobki. 
Sa Oled See, Mida Sa Usud. 
Ehk siis tehnilise terminiga. 
Sa Lood Selle, Kuhu Asetad Oma Energia. 
Ja nüüd Mõtleme Koos - Kuhu pekki me laome pidevalt oma energiat ja imestame - Miks see pull ikka ei lõpe. 
Ja mina katsetan, et - Kas ma hakkan kunagi neid energiaid ka füüsiliselt nägema. Mõned analoogilised kogemused olen juba elus saanud, näis kas õnnestub.    

1 kommentaar:

  1. Your Body Is A Projection Of Consciousness And Thought - laenatud mõte, aga mu meelest haakub.

    VastaKustuta