teisipäev, 12. jaanuar 2021

KOKKUVÕTE AASTAST 20 ja 20.

 Ma olen muutunud üsna laisaks kirjutajaks aga see lugu ootab juba pikka aega.  Sellest tuleb pikk, kolme osaline lugu ja kõik osad saavad valmis umbes kuu aja jooksul, selleks on kindel põhjus. 

Kes ma olen?

Mina, Arne Tsirna ei ole Eesti Vabariigi KODANIK. Ma ei ole ka planeedi Maa kodanik ehk siis vaid, hetkel elan siin füüsilises kehas. Ma ei ole ka Päikese süsteemi Olend ega ka selle Universumi Olend. Ma olen vaba Hing- Essents, kes on Lõputu ja Igavene. Mida iganes keegi teine ka sellest  arvaks.

Mis ma siin teen?

Ma uurin. Kes ma olen ja püüan seda meenutada, kuigi enamus mälust, mu tegelikust olemusest, on siia sündides ära kustutatud ühel kindlal põhjusel. Näiteks. Selleks, et ma saaksin midagi kogeda, uuesti kogeda või luua midagi Uut.  Mina arvan enda kohta, et selline Süvenenud Vaatleja nagu mina ei saa olla Lihtsalt Kogeja, vaid midagi enamat. Ma uurin. 

Kuidas Maailm töötab? 

See töötab kaunis kummalisel põhimõttel. 

Mida sa endale soovid, see ka täitub.  

Soovid täituvad isegi siis, kui inimene seda ei soovi avalikult-kõlava häälega, vaid kasvõi ülihoomamatu alateadliku Sooviga, loob omale Reaalsuse. Reaalse reaalsuse toimimisel on mõnda sellist Raskemat sorti tulemust hiljem, kas väga raske või siis isegi võimatu heastada ja parandada. Näiteks kehalised muutused (traumad, terviserikked).  Maailm toimetab üsna kummaliste skeemide alusel ja neid saab tõestada ning isegi teaduslike katsetega kinnitada. 

Vaatleja loob vaadeldava. 

Sinna kuhu suunad oma tähelepanu, sinna läheb ka energia. 

Seaduste tundmine-mittetundmine ei vabasta inimest vastutusest. 

Aasta 2020 sündmuste kokkuvõte. 

Aasta 20 ja 20 on numeroloogiliselt ja energeetiliselt balansis aasta, mõlemad on sama väärtusega. Järgmine hakkab muutuma paremaks. Kuigi mitte kunagi ei tea, kas parem on Parem või on Parem see, mis on Hullem.   

Mul on väikene hobikene, koguda punkte ja variante - Mida head on teinud see Katteoperatsioon ja mida püütakse varjata-muuta. Mul on selliseid Ülimalt negatiivseid punkte, mida saab tõlgendada Maailma parandamise protsessis Positiivseteks juba üle kolmekümne.  Juba ainuüksi hämamine terminitega - Positiivne ja Negatiivne on muutunud ülimalt vasturääkivaks. Kuidas saab Negatiivne tulemus on terve inimese tunnuseks.

 Psühholoogide terminoloogias on hullusele mitmeid erinevaid termineid. 

DEBIILSUS on selline seisund - kus inimene ei tea kõigest kõike. Ehksiis, me kõik oleme milleski debiilsed. Ja mingeid rumalaid ja solvavaid sõnu pole olemas, vaid see on - Tõlgendus inimese peas. 

 Vikipeedia - Debiilikuks nimetati varasemas meditsiiniterminoloogias debiilsust (debilitas mentis) põdevat inimest. Tänapäeval on meditsiinis sellest terminist loobutud, sest see sõna on muutunud sõimusõnaks. Selle asemel räägitakse vastavalt RHK-10 klassifikatsioonile kerge vaimse alaarenguga isikust.

Kes paneb diagnoosi - mis on vaimne alaareng ehk Teadmiste puudumine. 

Hullem tase on IMBETSILL. See on juba vaimne alaareng. 

Viki - Mõõdukas vaimne alaareng on inimmõistuse pidurdunud või mõõdukalt puudulik areng. RHK-10 kriteeriumide järgi on tegemist mõõduka vaimse alaarenguga, kui inimese IQ on vahemikus 35–49. 

Maakeeli tähendab see - väga paljude teadmiste puudumine. 

IDIOOT on juba tipp ehk täiesti taipamatu. 

Viki - Sõna "idioot" võib tähendada järgmist.

Idioot tähendab Vana-Kreeka ajaloo kontekstis inimest, kes ei võta osa poliitilisest elust ja tegeleb ainult oma privaatsfääri kuuluvate asjadega.

Idiootia on vaimne alaareng.

"Idioot" on Fjodor Dostojevski romaan

Seega on meie ajal tehtud Teaduslikest terminitest Sõimusõnad. 

Mitte kõiki teadmisi omav inimene on debiilik. 

Minu paljusid  teadmisi vaidlustav inimene oleks justkui minu meelest imbetsill.  

Ja (mitte ajada segi tänapäeva mõistes Poliitikat) poliitilisest ehk siis ühisest elukorraldusest eraldunud nt tark, mõtlev, filosofeeriv Erak on nüüd idioot. 

Kõik eraklikud inimesed on kas - Enda sisse elavad "Imelikud" või totaalsed eraklikud Geeniused. Piir geniaalsuse ja idiootsuse vahel on üliõhuke (vana rahvatarkus). Kuulus ei ole keegi Omal maal ja Omas ajas. 

Aga reaalses elus me näeme kõiki neid tunnuseid iga inimese sees, teatud situatsioonis ja vahekorras.   

Ja nüüd küsitakse pidevalt - Kes sa oled ja näita dokumenti-tunnistust. 

Meie põlvkonna inimestel on olemas peaaegu õige dokument, mis tunnistab mind -  Elusaks Inimeseks. See on NSVLiidu aegne sünnitunnistus. Nime suurte algustähtedega ja Ilma Pildita. 

Teine dokument on sama perioodi Pass, sest sellesse riiki ma sündisin. 

Kolmandaks on osadel meestel Sõjaväepilet. Minul mitte, sest mina pole seal käinud. Sõjaväepilet on selline dokument, mille alusel ei saa neid mehi mitte kunagi saata sõtta, kedagi tulistama, sest nad vandusid truudust vaid sellele armeele - mida pole enam olemas. Juriidika on väga peen kunst. 

Ja nüüd nõutakse minult mingit kehtivat dokumenti, mis ei kehti minu hetke füüsilise kehaga. Sellel dokumendil on tähed suurte trükitähtedega ja WIN koodi numbriga. Juriidiliselt on nii, et. 

Kõnnib Inimene  ja koos temaga, tema kõrval on Virtuaalne Fantoomisik. Nähtamatu persoon, kes peab täitma seadusi - Millele ta isiklikult ei ole andnud nõusolekut ehk siis, vanakreeka mõistes poliitikud-ühiselu reeglite koostajad, loodavad saada - Inimest täitma nende soove. 

Kas ma pean täitma seadusi? Milliseid? 

Minu, Kõiksuse Osakese,  jaoks on olemas seadused, mille eiramisel ma olen saanud füüsilisi karistusi. Nendeks on - Paradigma muutused nagu näiteks: suhteprobleemid, terviseprobleemid jne, paljudel ka rahalised probleemid. Õnnetus ei hüüa tulles kui sa ei tea, mida Ei Tohi rikkuda. Ehksiis, seaduste mittetundmine ei vabasta Inimest vastutusest. 

Milliseid seadusi ma täidan. 

1. Südametunnistuse Seadus. Vanglast võib "mitteinimene" ju ka välja saada aga tõelisest vastutusest ta ei pääse.  

2.  Teo ja Tagajärje Seadus. Seda mida loon, seda ma ka saan.  Vaatleja loob vaadeldava. 

3. Ausus. Kuidas küla koerale, nii ka koer külale ja ka vastupidi. 

Tegelikult on kõik need loetletud vaid eri versioonides Teo ja Tagajärje Seadus.

Kes saab mind karistada? 

Planeedil Maa ei saa mind mitte keegi karistada, peale minu enda. Karistusviisideks loetletakse: noomitust, füüsilist kättemaksu-vägivalda, rahalist trahvi (minu energiat) ja kitsasse ruumi isoleerimist.  

Noomitus pole karistus, vaid see on debiilsuse vähendamise vahend, selleks et teada saada, mida teine inimene soovib minult saada Teist Moodi ja kui ma seda aktsepteerin, siis tulen talle ka vastu. 

Füüsiline kättemaks on kahe imbetsilli erimeelsuste lahendamine Sunniviisil - Tugevama Õigusega. 

Rahaline karistus toimib vaid, siis kui inimene Teeb endale Raha oma enda energiast ja võtab seda tegevust Vastikusega. Kui inimene Teeb raha vaid: huvi, hoole ja armastusega, siis ei saa karistust olla, sest Muud Raha kui Inimese Energia,  pole olemas. Ülejäänud on lihtsad Odavad "kunstiteosed", väga väikeste numbrite ja marginaalidega. Kõik on kinni meie peas ja.  Kuhu panen oma energia, see ka ilmestub.  

Kitsasse ruumi tuleb eraldada Poliitikasse ehk Ühistegevusse Mittesobivaid Imbetsill-Erakuid-Idioote (isegi pahatahtlikke geeniusi). 

Kas ma olen nõus täitma seadusi? 

Ei ole, loomulikult ei ole, sest need on esitatud - Nõude Vormis. Sealjuures, ilma minu käest nõusolekut küsimata. Selle kohta öeldakse et,  aga - sa ju kasutad ühiskonna hüvesid. Halleluuja, mismoodi?????   

Ühiskond kasutab - Minu energia hüvesid. Peale inimese ei tooda mitte keegi siin mingeid hüvesid. Ilma minuta ei ole inimkonda. Kui on Ookean ja sealt eraldada üks veetilk, siis pole see enam Ookean, midaiganes keegi ka sellest arvaks. 

Kas ma täidan seadusi?

Loomulikult. Ma teen teistele kõike seda, mida ma tahan, et nemad teeksid mulle. Ehk ma katsun neid jätta sinna - Kus nemad on, et saada sama "teenust" vastu. 

On üks kirjeldus - Ninjadest (sõdalastest).

Ninjadel on vähemalt neli astet ehk Vööd. 

1. Kurikael tahab ninjat lüüa ja ninja lööb vastu. See on Kõige madalam aste. 

2. Kurikael tahab ninjat lüüa, ninja astub eest ära ja kurikael lööb mööda.

3. Kurikael tahab ninjat lüüa, ninja astub eest ära ja kurikael lööb mööda, kuid hoog on nii suur, et kaldub ettepoole, ninja paneb jala ette ja kurikael kukub ise pikali. 

4. Kuid kõige vingem tase ehk must vöö on sellisel ninjal - Kes mitte kunagi ei satu sellisesse situatsiooni, et keegi tahaks üldse teda lüüa. 

Käsi südamel - minuga on nii juhtunud.  Kuigi ma olen oma "õigluseotsimisel" ka mõni kord mõne sama koguka tegelasega rinnad kokku pannud - verbaalses vormis. 

Ausus. 

Enamus on näinud eesti filmi Viini Postmark. Absoluutselt igas hetkes ja poliitilises ühiselus on selline tegevus - Olla Üdini Aus - absoluutse idiootsuse tipp. Mina hakkasin ennast selliseks idioodiks ehk erakuks muutma juba mitmeid aastaid tagasi, siis kui hakkasin filosoofiks. 

Uurides maailma ülesehitust, sain aru, et planeedi Maa  elukorralduseks on Duaalsus ehk siis Hea ja Halva kombinatsioon ja manipuleerimine-navigeerimine nende äärmuste vahel. Üheks tööriistaks sellise manipuleerimise juures on - Hirmutamine. Kehalise karistusega, materiaalse karistusega ja surmahirmuga. 

Ekstrasenssoorseks muutudes sain ma aru, et maailm pole selline nagu meile on õpetatud. 

Mingit surma pole olemas ja seega kadus mul ära surmahirm, täpsemalt Hirm Surma ees. 

Ausaks hakkamisega kadus ära ka Karistamise hirm.   

Kõiki teemasid uurides, mida tahetakse kangesti karistama hakata, selgus, et - Kõige rohkem kardetakse Ausat Inimest, sest see hakkab küsima.  Miks sunnitakse, kes sunnib, mis on teaduslikud tõestused sellise sunni mõistlikkuses, miks ei ole ühtegi seadust, mis oleks vaid Üks, ilma Erandjuhtudeta, miks iga punkti juures küsimusi küsides, tekib kogu aeg vasturääkivusi ja absoluutset seletamatust.  Jne jne.

Järgneb.  

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar