teisipäev, 6. august 2019

KUS KÜLAS MA ELAN?


Ma nägin kuskil FB keskkonnas vilksamisi kahte "Värvilist Kastikest" sügavmõttelise teemaga. 
Ühes oli teemaks. Kui me kujutame ette, et on Kaks Küla. Ühes elavad - Ausad inimesed ja teises - Valetajad. Omades külades elades saavad nad ilusasti hakkama. 
Tekitage oma isiklik kujutluspilt tänapäeval elavate inimeste igapäeva elust. Näiteks eesti kultusfimi "Viini Postmark" taustal. Kuidas saavad inimesed oma eluga iga päev hakkama - pole probleemi. Valetajad ehk siis Kõik Inimesed siin "planeedil Maa" tegelevad sellega iga päev, sest Praktiliselt, Absoluutselt Kõik,  millest me tänapäeval midagi teame on - Vale. Vale on see KuidagiMoodi ehksiis mitte täielikult, aga Kuskilt Maalt algab totaalne jaburdus, debiilsus ja Silmade Kinnipigistamine. 
Meie ja meie "õpetajad" (vanemad ja kõik teised) on sellega tegelenud  meie sündimise hetkest alates. Kuidas keegi sellest aru saab ja tunnistada tahab - pole selle loo teema. 
Kui ausad ja valetajad elavad Oma Külas pole erilisi probleeme, kuid aegajalt nad külastavad Teist Küla. Ja kuidas nüüd aru saada, nt valetajate külas, kas tegu on ausa küla elaniku või valetaja küla tegelasega. 
Selleks pakuti seal mõtteteras välja, võimalus - Mõelda välja küsimusi millega saaks "mõõta" kellega on tegu. FB kommentaarides tuli hulgani selliseid vastuseid, kuidas saab "mõõta". Näiteks - Küsida kella, kuupäeva jne nähtavaid-kontrollitavaid asju. Siis võiks küsida - Kas ma olen meessoost, nohja nii  edasi. 
Mis on sellise mõtte Kasulikkus. 
Ma ise tunnen, et ma elan kõik need aastad valetajate külas. Enamus elust olen püüdnud "sulanduda", teadlikult ja enamus aega teadmatult. Ilmselt olen ma jäljendanud kõiki Suuremaid, Targemaid ja Erudeeritumaid tegelasi. Kuid viimased, maitea kui palju aastaid, olen püüdnud mõista - Miks mulle see ei meeldi.  Ja peale selle teema läbi mõtlemist, sain aru et ma olen püüdnud kõik viimased aastad leida - Just neid samu lauseid-küsimusi, millele ei saa vastata Valega. 
Näiteks viimane küsimus teises blogis teema all - Kuumalaine. 

https://elukulg1.blogspot.com/2019/07/kuumalaine.html


 


Mitte ükski Valetajate küla elanik ei suuda sellele vastust anda. Olen püüdnud küsida just meeste ja mehaaniku haridusega inimeste käest, sest need tegelased omavad rohkem tehnilist ja loogilist mõtlemist.
Selliseid küsimusi olen ma uurinud "tonnide kaupa", millele ei osata vastuseid anda.   Mis On - Armastus, Õnn, Raha, Vaba Aeg, Töö, Meditsiin, Ajalugu, Teadus, Kooliharidus, Poliitika, Sõda, Võistlused-Võitlused jne.     
Mul endal on aga hoopis suurem probleem. Mul endal on neile, "vastuseta küsimustele", rohkem kui üks vastus. Ka ma ise ei saa mitte ühelegi sellisele küsimusele Appppsoluutselt Ühest vastust. Kas üldse kunagi saangi. 
Mul endal on vaid üks vastus, mida ma USUN 1000% või n+1 % .  Kas hing on igavene? 
Ma USUN - kuigi ma ei tea ja ei saagi siin elus seda ära tõestada.  Nüüd jääb mulle vaid Üks tegevus, Ainsuslane nagu ma olen, Käia-Olla aegajalt Valetajate külas  ja esitada seal - Küsimusi, millega panna neid Piinlikkuse Olukorda, Piina tundma, ajusid ragistama ja ...  - Ruttu minu juurest jalga laskma, sest nad kuskil sügaval tunnevad, et nende ees seisab tegelane Teisest Külast. 
Neil puudub või on puudlik Loogiline mõtlemine ja Iseseisev Mõtlemine üldse. 
Üksik lammas, kes on väljunud Üldisest lambakarjast on - Imelik Nähtus. 
Vaatasin Zadornovi esinemist ja sealt jäi eriliselt kõrva paar mõtet. Inimesed tahavad olla kangesti - Tundelised ja Vaimsed, kuid see pole võimalik kui puudub reaalne-loogiline mõtlemisvõime ehk eraldada Terad Sõkaldest (teraosad mõlemad). 
Teine vahva veel. Paljud küsivad, et - Kuidas avada oma Kolmandat Silma. Miks pagan küll, kui sa ei tee kahte olemasolevatki lahti. 
Ja see teine "kastikeses" mõttetera oli jälle selline. Kuidas selgitaks suurimat erinevust inimesele, kes elas näiteks aastatel 1960. Meil on taskus aparaat, mis vastab väga paljudele küsimustele, mis on täis teavet, ajalugu, raamatuid jne.  
Ja meie kasutame seda seadet enamasti "kassipiltide" ülesriputamiseks ja täiesti võõraste inimestega vaidlemiseks.  
Veel üks imelik mõttekäik. Tõeks me peame neid asju, mis aitavad elada ja ei kiusa teisi inimesi. Valede külas ma isegi ei kujuta ette - Kuidas nad ikkagi elavad? Näen seda igajumalapäev. Inimesed kaeblevad, et pole raha, pole vaba aega, pole tervist, head elukohta ja niii igajumalapäev - kui lugeda kasvõi FB-s ülesriputatud teemasid. Kuid ka see pole selle loo teema, sest see on iga inimese Isikliku Kasvamise Teekond.  
Teemaks oli - Kuidas küsida küsimusi? 
Mul on aga asjadest Oma Teooria ja see õnneks ei kiusa kedagi ja annab mulle pikaks ajaks tegevust. 
Minul, kui Ainsuslasel, on selline arvamus hetkel, peale väga pikki uuringuid Ajaloo teemadel, teemadel mis uurivad Paika Kus Me Elame, ehk. 
On see reaalne kivikamakas kus kehtivad koolifüüsika seadused? Või on see mingi Virtuaalne "Vidin", mille olemusest me mõhkugi ei tea jne. 
Minul on selline Vaatlemise Meetod, et - Kõik asjad millest on kasvõi kuidagimoodi kirjutatud-kirjeldatud, siis - Need On Olemas/ Olemas Olnud. Muidu poleks olemas ühtegi sellist infokildu. Kas on need olnud Kunagi, Kuskil Mujal olnud, Inforuumis või veel kuskil. Ma ju ütlesin ennist, et mul on vastusevariante rohkem ja neist midagigigi tõest välja valida on raske. 
Samas on mul aga täiesti selge Uurimispõhine/Loogiline/Kogemuslik arvamus, et - Mitte ükski asi ei ole Tegelikult/ Võimalik et, üldsegi tõde, ehksiis.  Kõik Asjad on mingitmoodi valed. Kuidas on võimalik, et sama asi on samal ajal olemas ja tõene ning ka võimatu ja vale. 
Ainult sellisel juhul - Kui unustada ära, et ajalugu on Lineaarne. Ainult selline lähenemine, et on olemas Lõputu Inforuum, Lõputu Variantide Ruum ja ka see, et Kõik Asjad toimuvad Üheaegselt. Nii minevik, olevik ja tulevik On Juba Olemas. 
Kuidas me nende variantide vahel valime, on väga peen küsimus. Valimiseks tuleb koguda teadmisi, pidevalt aju tegevuses hoida ja aina sügavamale kaevuda. Tobe tegevus mõneti aga üks näide. Minnes täiesti uude linna nt. kuhugi Itaaliasse ja minna metroosse. Sa ei taipa mitte mõhkugi, kuhu peab minema, kust pilet osta, mida piletiautomaati sisse toksida jne. Kuid vaatasime kolleegidega, kuidas teised inimesed käitusid, õppisime selgeks ja kolmandal päeval õpetasime juba ise teisi oskamatuid. Vot selline näide päris elust enesest.  
  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar